3. De boot Celibrity Eclipse

13 maart 2014 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Nu we een dagje op zee zitten tussen Curacao en Grenada, tijd om wat meer van de boot en alle mogelijkheden te laten zien.

Op de boot zitten ruim 3000 passagiers en ruim 1200 personeelsleden. Per dag worden slechts 14.000 maaltijden bereid. Allereerst laten we jullie wat foto's van de restaurants en koffiecorners zien. ook hebben we een rondleiding gehad in een van de keukens. Interessant om te zien hoe goed zo iets is georganiseerd. Zelfs een echte bakkerij ontbreekt niet!!
Er zijn zeven restaurants waar je bij enkele zelfs voor ontbijt, lunch als diner terecht kan. Je begrijpt dat je hier niks tekort komt.

Om nog een beetje op gewicht te blijven kan je ook nog gebruik maken van verschillende sportmogelijkheden. Naast een binnen- en een buitenzwembad (waar Peter gewonnen heeft met het Pool Volleybaltoernooi tegen het personeel) kan je ook in de fitnessruimte bij allerlei soorten toestellen je in het zweet werken.

Met de lift heb je een snelle verbinding tussen de 14 dekken. Onze buitenhut met balkon is voorzien van allerlei gemakken. Minimaal tweemaal per dag wordt de badkamer schoongemaakt en voorzien van verse handdoeken. Zelfs je bed wordt
s' avonds mooi opengelegd met een chocolaatje erop. Het moet niet gekker worden.

In het internetcafe kan je je mail bijwerken en gebruiken we natuurlijk om deze reisblog te maken.

Een goeie workout zijn de excursies die wij doen. Vrijdag de 14e (gelukkig niet de 13e) gaan we op een tour in Grenada waar we veel natuur zoals watervallen en regenwoud gaan bekijken. Dit is nog maar het derde eiland van de negen die we bezoeken. Goed dat we voldoende opslagcapaciteit van ruim 1100 foto's hebben want we zitten nu op 233 foto's.

1. Patrick en Chantal:
    13 maart 2014
    Mooie bakkerij zeg!!
    Trouwens, de rest mag er ook wezen. Ziet er super uit!!
    Geniet ervan!
  2. Hubert, Conny en Bart:
    14 maart 2014
    Wat ziet dat er allemaal vervelend uit zeg!!! Mooi, mooi!!!
  3. Joke Spelier:
    Hoi Carla en Peter,
    Dat wordt wennen straks...na al die luxe, maar daar zijn jullie gelukkig flexibel genoeg voor. Jullie vullen elkaar mooi aan: Carla maakt het verslag, dat doe je heel leuk! en Peter maakt de mooie foto's. Het ziet er werkelijk allemaal fantastisch uit, beleef het met volle teugen!! Groetjes,
    tante Joke
  4. Aart en hella:
    14 maart 2014
    lekker hoor chocola in bed wat Will follow, ziet er prachtig uit indrukwekkend de hele catering ,vergeet niet er van te genieten er zijn zoveel verrassingen ,heel veel plezier Hella en aart
  5. Jawine en Rick:
    15 maart 2014
    Lekker hoor die luxe. Dat wordt weer wennen als je thuis komt (geen chocolaatje meer en 2x per dag schone handdoeken). Mooie hut en dus geen spijt van het balkon hopelijk. Genieten!!!